مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1395 ساعت 16:162016-05-23سياسي

نگاهی به سوابق "فرهاد رهبر" دبیر کارگروه اقتصادی آستان قدس رضوی


"فرهاد رهبر" روز گذشته در حکمی از سوی تولیت آستان قدس رضوی به عنوان مشاور اقتصادی و دبیر کارگروه اقتصادی آستان قدس رضوی منصوب شد.

- "فرهاد رهبر" روز گذشته در حکمی از سوی تولیت آستان قدس رضوی به عنوان مشاور اقتصادی و دبیر کارگروه اقتصادی آستان قدس رضوی منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، فرهاد رهبری در حکمی از سوی تولیت آستان قدس رضوی به عنوان مشاور اقتصادی و دبیر کارگروه اقتصادی آستان قدس رضوی منصوب شد.

فرهاد رهبر متولد سال 1338 در سمنان، مدرس دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران، دارای دکترای اقتصاد نظری از این دانشگاه و نایب رییس شورای راهبردی نظام مالیاتی ایران است.

وی پیش از آن رییس دانشگاه تهران و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در دولت احمدی نژاد و معاون اقتصادی وزارت اطلاعات در دولت اصلاحات بوده است.

در 18 فروردین 1393، علی طیب نیا، وزیر اقتصاد دولت یازدهم در حکمی رهبر را به عنوان عضو و نایب رییس شورای راهبردی نظام مالیاتی کشور منصوب کرد.

دبیر کارگروه اقتصادی آستان قدس رضوی سابقه عضویت در جهاد سازندگی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، وزارت بازرگانی و مدیرکلی بررسی های اقتصادی مرکز بررسی‎ های استراتژیک را در کارنامه خود دارد و هم اکنون نیز عضو هیئت علمی دانشگاه تهران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به سوابق "فرهاد رهبر" دبیر کارگروه اقتصادی آستان قدس رضوی

نگاهی به سوابق "فرهاد رهبر" دبیر کارگروه اقتصادی آستان قدس رضوی